Zapoznaj się z zasadami dodawania licencji
UWAGA! Chcesz dodać licencje do długo nie używanego konta SpyONE?
Jeśli mieli Państwo długą przerwę w działaniu SpyONE, najlepiej wykupić licencje testową Sprawdzimy, czy aplikacja może zadziałać przed zakupem i dodaniem licencji.
WAŻNE. Po upływie 1 tygodnia od wyłączenia licencji, telefon może dodać aplikację do aplikacji uśpionych ( wstrzymanych ). Odpowiada za to optymalizator baterii. Dlatego w niektórych przypadkach po dodaniu licencji do konta które miały dłuższą przerwę niż 1 tydzień, należy wyłączyć i włączyć w celu przeładowania aplikacji.
Jeśli okaże się, że telefon na który została wykupiona licencja został zmieniony, zaktualizowany, zagubiony lub uszkodzony należy ponownie zainstalować SpyONE. Oznacza to, że należy mieć dostęp do urządzenia i przeprowadzić instalacje na nowo.
Prosimy wybierać tą opcje jeśli nie są Państwo pewni działania programu.
Kiedy mogę spodziewać się dodania licencji po wpłacie i wysłaniu potwierdzenia?
Licencje dodajemy w godzinach:
7:00 – 22:00 Poniedziałek – Piątek
10:00 – 18:00 Sobota – Niedziela
Aby przyśpieszyć dodanie licencji prosimy o podesłanie potwierdzenia wpłaty lub zdjęcia z potwierdzeniem ( jeśli nie można wygenerować potwierdzenia ) na adres: biuro@hesus.pl lub WhatsApp pod numer 788 911 788.
Prosimy nie wysyłać MMSów.Mogą one spowodować opóźnienie w dodawaniu licencji o 12h.
Po otrzymaniu potwierdzenia dodania licencji należy wylogować się ze swojego konta i zalogować ponownie.
Jaki czas licencji można dodać do konta SpyONE?
2 dni – licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta. (*opcja pobieranie danych niedostępna ).
15 dni – licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta.
30 dni – licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta.
90 dni – licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta,
182 dni – licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta.
365 dni – licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta.
Po wykpieniu licencji do Państwa konta dodamy czas na który Państwo się zdecydowali. Proszę pamiętać, że czasu nie da się wstrzymać, zatrzymać, anulować. Jeśli okaże się, że telefon na którym jest aktywna licencja zostanie zmieniony, zagubiony lub uszkodzony nie oznacza to, że licencja przestaje działać, a czas się zatrzymuje. Do konta mają Państwo nadal dostęp przez cały okres licencji.
W takim przypadku można zainstalować aplikacje na innym urządzeniu i przenieść aktywną licencje na nowe urządzenie. O fakcie chęci przeniesienia licencji prosimy o kontakt na e-mail: kontakt@podsluchy24.pl
Przeniesienie licencji: KUP TERAZ
WAŻNE!! Co się stanie jeśli licencja zakończy się?
Proszę pamiętać, że w przypadku wygaśnięcia licencji wszystkie zebrane dane zostaną zablokowane na serwerze i nie będzie do nich dostępu, aby je odblokować należy przedłużyć subskrypcje. W przypadku zablokowania konta i nie opłacenia subskrypcji po 3 dniach wszystkie dane zostaną usunięte trwale. Aby nie doprowadzić do takiej sytuacji należy zgrać informacje z panelu na komputer lub nośnik USB.
Informacje tekstowe można zgrać jednym kliknięciem myszki w zakładce Pobierz / Usuń DANE, a następnie nacisnąć POBIERZ DANE.
Pobierz / Usuń Dane – ta opcja nie jest dostępna w przypadku zakupi licencji 2 dniowej, dane należy pobierać ręcznie – kopiować lub zrobić screenshot.
Pliki dźwiękowe oraz zdjęcia należy zgrywać pojedynczo. Serwery nie są do przechowywania danych do np. zbierania dowodów należy takie informacje zgrywać na trwałe nośniki.
Jak zgrać pliki? Aby w prosty sposób zgrać rozmowy oraz nagrania z otoczenia, należy zalogować się na stronę za pomocą przeglądarki CHROME i postępować jak w poniższym zdjęciu:
Po kliknięciu Pobierz wybieramy miejsce na dysku i zapisujemy plik.
Wszystkie rejestry podlegają usunięciu po upływie dziewięćdziesięciu (90) dni – co to oznacza.
Proszę pamiętać, że w aktywnych licencjach wszystkie zebrane dane zostaną usunięte z serwera po 90 dniach. W tym celu należy magazynować dane na komputerze ponieważ nie będzie możliwości ich odzyskania. W przypadku zablokowania konta i nie opłacenia subskrypcji po 3 dniach wszystkie dane zostaną usunięte trwale. Aby nie doprowadzić do takiej sytuacji należy zgrać informacje z panelu na komputer lub nośnik USB. Informacje tekstowe można zgrać jednym kliknięciem myszki w zakładce Pobierz / Usuń dane ( ta opcja nie jest dostępna w przypadku zakupi licencji 2 dniowej, dane należy pobierać ręcznie – kopiować lub zrobić screenshot ), a następnie nacisnąć POBIERZ DANE. Pliki dźwiękowe oraz zdjęcia należy zgrywać pojedynczo. Serwery nie są do przechowywania danych do np. zbierania dowodów należy takie informacje zgrywać na trwałe nośniki.
Przedłużenie licencji SpyONE
Usługi dodatkowe
Licencja Testowa
50 zł
Licencja pozwala sprawdzić, czy program funkcjonuje mimo długiej przerwy w subskrypcji.
Kup terazWstrzymanie licencji
500 zł
Zatrzymaj aktywną licencję do czasu, aż będzie jej ponownie potrzebował.
Kup terazSzybkie dodawanie licencji
Przelew bankowy / Wpłata na poczcie
Przelew tradycyjny / Na poczcie
Wpłatę za kolejne licencje należy kierować na poniżej podany numer konta.
Dane do przelewu z KRAJOWYCH RACHUNKÓW należy kierować na poniższe konto:
74 1140 2004 0000 3902 7508 2442
Marcin Nowak
Warszawa ul. Chłodna 35
Tytuł przelewu: w tytule przelewu proszę wpisać początek swojego e-mail ( przykład: adam400@interia.pl , wpisujemy: adam400 ) – prosimy nie dopisywać niczego innego
UWAGA!! Licencje będą dodawane po zaksięgowaniu środków, aby przyśpieszyć proces dodawania licencji prosimy o wysyłanie przelewów z opcją szybki / ekspresowy przelew.
Potwierdzenia wpłaty prosimy o podesłanie na:
WhatsApp: na numer 788 911 788
Przypominamy, że wysyłanie MMSów zamiast e-mail z potwierdzeniem płatności. Mogą spowolnić dodawanie licencji o 12h.
Przelew na numer telefonu
BLIK na telefon / Przelew na telefon
Przed wybraniem tej płatności sprawdź czy Twój Bank ma taka możliwość.
Proszę pamiętać, że standardowy limit BLIK to 1000 zł. ( należy go przestawić w serwisie transakcyjnym lub w przypadku większej wpłaty wykonać jej równowartość ).
Aby wykonać przelew zaloguj się do aplikacji mobilnej Twojego Banku. Wybierz opcję BLIK na telefon / Przelew na telefon w polu odbiorca proszę wpisać:
Nazwa: Robert Nowak
Telefon: 666 90 40 50
Tytuł: w tytule przelewu proszę wpisać początek swojego e-mail ( przykład: adam400@interia.pl , wpisujemy: adam400 )